Nog één nachtje slapen!! - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Jannet Lok - WaarBenJij.nu Nog één nachtje slapen!! - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Jannet Lok - WaarBenJij.nu

Nog één nachtje slapen!!

Door: Jannet

Blijf op de hoogte en volg Jannet

14 Juni 2013 | Nederland, Groningen

Dag lieve lezers ;)

Nog even snel een verhaaltje voordat ik morgen eindelijk kan vertrekken.

Want morgen is de grote dag! De dag dat Jannetje naar Australië gaat! Morgen rond deze tijd zit ik in de auto onderweg naar Schiphol. Aangekomen bij Schiphol moet ik natuurlijk incheacken en daarna kan ik nog heerlijk 3 uurtjes gaan wachten, maar gelukkig is mijn familie en Grianne er bij om mij gezelschap te houden! Dus Grianne, bereid je alvast maar voor op veel kaartspelletjes.. ;) Zodra ik dan afscheid heb genomen, vlieg ik eerst naar Londen waar ik 1.15 uur over ga doen. Om vervolgens vanaf Londen door te vliegen naar Melbourne waar ik maar iets langer over ga doen (zo'n 22 uur.. ) Aangekomen in Melbourne moet ik iemand bellen die er voor zorgt dat een shuttle busje mij komt ophalen die mij naar het hostel brengt. Vanaf dat moment staat alles open! Ik kan alles doen wat ik zelf wil. Ik kan de stad ingaan, ik kan naar een park gaan, ik kan naar de zee, ik kan .. Ik vermoed alleen dat mijn eerste activiteit in Melbourne slapen gaat worden.. Maar goed dat zien we dan wel weer :) Feit is dat ik dan gewoon in AUSTRALIË ben!!! =D

Ook al heb ik er natuurlijk onwijs veel zin in, is er ook nog een deel van mij die het nog niet helemaal meekrijgt dat ik maandag gewoon rond loop in Australië.. Het is al zo lang een droom van me geweest en ik ben al een tijdje dit aan het voorbereiden, maar nu is het gewoon zo ver. Nu is het niet meer; op een dag ga ik naar Australië. Nee, die dag is gewoon morgen al!! :)

Maar goed, tassen zijn inpakt en volgens mij heb ik alles bij me (zelfs mijn paspoort! :) ) Dus wat mij betreft kan het avontuur beginnen!! :D

Realiseer me net dat dit nu mijn laatste blog is vanuit Nederland, de volgende zal vanuit AUSTRALIË zijn! Hoe leuk is dat :)

Tot de volgende keer!

Liefs,
Jannet

  • 14 Juni 2013 - 15:05

    Wietske:

    Vind-ik-leuk!!!
    :-)

    Ben reuze benieuwd naar je eerste verhaal van down-under

  • 14 Juni 2013 - 16:53

    Wim:

    Eindelijk ga je weg.



  • 15 Juni 2013 - 17:57

    Jenny:

    Kun je ook iets minder enthousiast schrijven?!? Ik krijg de reiskriebels en dan ben je nog niet eens in Australie! ;) GENIET ERVAN MET VOLLE TEUGEN!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jannet

Hoi lieve lezers, Welkom op mijn profiel! Hier kunnen jullie alles volgen van mijn grote avontuur in Australië. 15 juni vlieg ik vanaf Amsterdam richting Melbourne om daar mijn eerste kennis met Australië te gaan maken. Daarna ga ik richting Sydney, Cairns, Darwin om uiteindelijk te eindigen in Perth. Vanaf daar vlieg ik op 15 november weer terug naar Amsterdam. (Zoals het er nu uit ziet) Ik wens jullie veel leesplezier en ik vind het natuurlijk altijd leuk als je een reactie achterlaat! :)

Actief sinds 25 Feb. 2013
Verslag gelezen: 169
Totaal aantal bezoekers 6420

Voorgaande reizen:

15 Juni 2013 - 15 November 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: